برگزاری نخستین دوره مدیریت در پرستاری و جانشین پروری در دانشگاه علوم پزشکی قم
به گزارش روابط عمومی معاونت پرستاری، در ابتدا عزت اله براتی مدیر پرستاری دانشگاه ضمن خیرمقدم حضور حاضرین جلسه و نماینده معاونت پرستاری ضرورت انتقال تجارب مدیران به نیروهای مستعد و توانمند پرستاری را متذکر شدند و سپس دکتر فاطمه شیرانی نماینده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این جلسه موضوعاتی پیرامون استفاده از مدیریت تضاد ، مدیریت استرس، هوش هیجانی، خودآگاهی و خودشناسی، جانشین پروری، استعدایابی و..... را مورد بحث و گفت و گو قرار داد.
در این دوره آموزشی مدیران پرستاری، سوپروایزرها، سرپرستاران بیمارستان ها، پرستاران و ... مراکز دولتی و غیر دولتی استان قم حضور داشتند.
به گفته دکتر حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با توجه به اينكه ۱۵ هزار مدير پرستاري در رده هاي مختلف در كشور وجود دارد، براي دوران بازنشستگي اين عزيزان، نيازمند آموزش مديران با تجربه هستيم. به همين منظور بحث جانشين پروري در دانشگاهها را دنبال مي كنيم. دانشگاه علوم پزشکی قم، بیستمین دانشگاه در سراسر کشور است که موفق به برگزاری دوره مدیریت در پرستاری و جانشین پروری شده و قرار است این دوره در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شود.
محتوای این سمینار مورد استقبال گرم حاضرین قرار گرفت.
این ویلاک برای همکاران مدیران خدمات بهداشتی ودرمانی بخصوص پرستاران تهیه شده تا با همفکری هم پذیرای دست نوشته ها، درد دل ها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما باشد تا با ارائه به مسئولین وآگاهی همکاران جلو غیبت وتهمت و... گرفته شود باشد تا همه ما دست بدست هم برای بهتر شدن اوضاع کمک کنیم