دکتر صادق حضرتی را به عنوان رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت منصوب شد
رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت منصوب شد
به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر صادق حضرتی
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل
با توجه به صلاحیت علمی، تعهد و تجربه کاری ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت رئيس مركز سلامت محيط و كار منصوب می شوید. انتظار دارم در طول دوران مسئولیت خود با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و استفاده از توانمندی ها و تجارب مفید همکاران و سایر صاحب نظران و پیشکسوتان این عرصه موارد زیر را سر لوحه وظایف خود قرار دهید:
• به روزرسانی و انجام اصلاحات لازم در سطوح ملی، استانی و شهرستاني با در نظر گرفتن اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه های توسعه، سند تحول نظام سلامت و برنامه تقدیمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی
• تقویت نظام مراقبت و ارزشیابی تا محیطی ترین سطوح
• تلاش در جهت ارتقای سلامت محیط و کار
• افزایش میزان آگاهی مردم در گروه های سنی مختلف در خصوص سلامت محیط و کار
امید است با توکل به عنایت الهی در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سر افراز باشید.
دکتر رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر صادق حضرتی را به عنوان رئيس مركز سلامت محيط و كار این معاونت منصوب کرد.
به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر صادق حضرتی
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل
با توجه به صلاحیت علمی، تعهد و تجربه کاری ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت رئيس مركز سلامت محيط و كار منصوب می شوید. انتظار دارم در طول دوران مسئولیت خود با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و استفاده از توانمندی ها و تجارب مفید همکاران و سایر صاحب نظران و پیشکسوتان این عرصه موارد زیر را سر لوحه وظایف خود قرار دهید:
• به روزرسانی و انجام اصلاحات لازم در سطوح ملی، استانی و شهرستاني با در نظر گرفتن اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه های توسعه، سند تحول نظام سلامت و برنامه تقدیمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی
• تقویت نظام مراقبت و ارزشیابی تا محیطی ترین سطوح
• تلاش در جهت ارتقای سلامت محیط و کار
• افزایش میزان آگاهی مردم در گروه های سنی مختلف در خصوص سلامت محیط و کار
امید است با توکل به عنایت الهی در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سر افراز باشید.
+ نوشته شده در شنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۶ ساعت توسط "پرستار "
|
این ویلاک برای همکاران مدیران خدمات بهداشتی ودرمانی بخصوص پرستاران تهیه شده تا با همفکری هم پذیرای دست نوشته ها، درد دل ها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما باشد تا با ارائه به مسئولین وآگاهی همکاران جلو غیبت وتهمت و... گرفته شود باشد تا همه ما دست بدست هم برای بهتر شدن اوضاع کمک کنیم