معاونان بهداشت ادوار وزارت بهداشت گردهم آمدند
معاونان بهداشت ادوار وزارت بهداشت گردهم آمدند/ هم اندیشی و تبادل تجربیات در حوزه بهداشت
دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در نشستی صمیمی با معاونان بهداشت ادوار وزارت بهداشت به تبادل نظر با آنان در خصوص مهم ترین مسایل حوزه بهداشت پرداخت.
به گزارش وبدا، در این نشست که در دفتر معاونت بهداشت برگزار شد، ابتدا دکتر رئیسی شرح مختصری از وضعیت امروز حوزه بهداشت و اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد ، سپس هر یک از معاونان بهداشت سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارائه نقطه نظرات و تجربیات خود در حوزه بهداشت پرداختند.
گفتنی است در این نشست دکتر مرندی، دکتر ملک افضلی، دکتر امامی رضوی، دکتر صدری زاده، دکتر حسینچی، دکتر مصداقی نیا، دکتر رخشانی حضور داشتند.
+ نوشته شده در سه شنبه یازدهم مهر ۱۳۹۶ ساعت توسط "پرستار "
|
این ویلاک برای همکاران مدیران خدمات بهداشتی ودرمانی بخصوص پرستاران تهیه شده تا با همفکری هم پذیرای دست نوشته ها، درد دل ها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما باشد تا با ارائه به مسئولین وآگاهی همکاران جلو غیبت وتهمت و... گرفته شود باشد تا همه ما دست بدست هم برای بهتر شدن اوضاع کمک کنیم