معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

افزايش ٣٠ درصدي شركت كنندگان در انتخابات نظام پزشكي استان/ اعضاي اصلي و علي البدل حوزه ي شهر يزد معرفي شدند

 

 


رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی يزد از افزایش ٣٠ درصدی شرکت کنندگان در هفتمین دوره انتخابات نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش وبدا، علي دهقان افزود : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تشکیل هیات اجرایی و هیات نظارت خوشبختانه امسال شاهد برگزاری انتخاباتی پویا و پرشور با حضور همه گروه های پزشکی در سطح استان بودیم.
وی ارائه لسیت هاي متعدد ائتلاف پزشکان و دیگر گروه ها را نشانه نشاط در جامعه پزشکی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا منتخبان این دوره بتوانند باعث ایجاد انگیزه های جدید در جامعه پزشکی استان جهت ارائه خدمت مطلوب تر به مردم شوند.
در پایان شمارش آرا که با حضور نماینده فرماندار رئیس هیات اجرایي، رئیس هیات نظارت و نمایندگان گروه ها برگزار شد ,افراد زیر بعنوان اعضای اصلی و علی البدل در انتخابات نظام پزشکی حوزه شهر یزد (یزد.بافق. تفت .ابرکوه.مهریز و خاتم ) انتخاب شدند.

کل آرا اخذ شده: 936 رای

اعضای اصلی:

1)دکتر سید محمود واعظ پور
2)دکتر مهدی امیر حیدری
3)دکتر محمد دریجانی
4)دکتر مجید صفار
5)دکتر احمد رضا متالهی
6)دکتر مسعود کلامی
7)دکتر مجتبی غالبی

8) دکتر رضا نفیسی مقدم
9)دکتر سید حسین مشتاقیون
10)دکتر محمد حسین توحیدی فر

اعضای علی البدل:
1)دکتر سید محمود صدر
2)دکتر سید علی موسوی