تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان هاست
قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت:
خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است/ از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهیم کرد/ تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان هاست
دکتر حریرچی تصریح کرد : ما به مردم اطمینان می دهیم که خدمت گذارانشان همچون گذشته از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.
به گزارش وبدا، دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در خصوص موضوع مشکلات مالی در بیمارستانهای دولتی یکی از استانها گفت: خدمت رسانی به مردم عزیز و بیماران محترم در مراکز دولتی و بیمارستان های وزارت بهداشت کمافی السابق انجام می شود و مدیران وزارت بهداشت و کارکنان خدوم اعم از پزشکان و پرستاران در همه شهرهای کشور به رغم مشکلات مالی و محدودیت های موجود بدون کم و کاست، به حمایت از مردم و خدمت رسانی به آنها ادامه می دهند.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان هاست گرچه بیمه ها در پرداخت ها تاخیر قابل توجهی دارند و شرکت های تامین کننده دارو و سایر ملزومات پزشکی بیمارستان ها را تحت فشار قرار داده اند ولی با فداکاری و ایثاری که در سیستم وجود دارد، روند خدمت رسانی در حال انجام است.
دکتر حریرچی گفت: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و حتی در یک مورد هم اجازه نخواهیم داد تاخیری در ارائه خدمت به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی ایجاد شود.
قائم مقام وزیر بهداشت افزود: در مواردی که مشکلات در بعضی از مراکز شدت بیشتری پیدا می کند هیات های کارشناسی و مدیریتی از ستاد وزارت بهداشت اعزام می شوند و ضمن بررسی، مشکل را حل می کنند.
دکتر حریرچی در پایان افزود: ما به مردم اطمینان می دهیم که خدمت گذارانشان کمافی السابق از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد
این ویلاک برای همکاران مدیران خدمات بهداشتی ودرمانی بخصوص پرستاران تهیه شده تا با همفکری هم پذیرای دست نوشته ها، درد دل ها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما باشد تا با ارائه به مسئولین وآگاهی همکاران جلو غیبت وتهمت و... گرفته شود باشد تا همه ما دست بدست هم برای بهتر شدن اوضاع کمک کنیم