وزیر بهداشت : باج نمی دهیم
درپاسخ سخنان ودرخواستهای تند و مشکلات بوجود آمده بین سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت :
وزیر بهداشت بر تشکیل کارگروهی به منظور کمک به مردم، دولت و پرستاران تاکید کرد و افزود: این کارگروه مشکلات دولت و پرستاران را در نظر داشته باشد و من شخصا تمامی موضوعات این کارگروه را پیگیری خواهم کرد اما ما جلوی برخی از درخواست ها کوتاه نمی آییم و باج نمی دهیم زیرا هدفم از قبول مسئولیت و وزارت، منافع شخصی، خانوادگی، شهرت و ریاست نبود بلکه برای کمک به کشور و مردم و رعایت حقوق شهروندی که مورد تاکید امام راحل بود این مسئولیت را پذیرفتم
+ نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم خرداد ۱۳۹۵ ساعت توسط "پرستار "
|
این ویلاک برای همکاران مدیران خدمات بهداشتی ودرمانی بخصوص پرستاران تهیه شده تا با همفکری هم پذیرای دست نوشته ها، درد دل ها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما باشد تا با ارائه به مسئولین وآگاهی همکاران جلو غیبت وتهمت و... گرفته شود باشد تا همه ما دست بدست هم برای بهتر شدن اوضاع کمک کنیم