درپاسخ سخنان ودرخواستهای تند و مشکلات بوجود آمده بین سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت :

وزیر بهداشت بر تشکیل کارگروهی به منظور کمک به مردم، دولت و پرستاران تاکید کرد و افزود: این کارگروه مشکلات دولت و پرستاران را در نظر داشته باشد و من شخصا تمامی موضوعات این کارگروه را پیگیری خواهم کرد اما ما جلوی برخی از درخواست ها کوتاه نمی آییم و باج نمی دهیم زیرا هدفم از قبول مسئولیت و وزارت، منافع شخصی، خانوادگی، شهرت و ریاست نبود بلکه برای کمک به کشور و مردم و رعایت حقوق شهروندی که مورد تاکید امام راحل بود این مسئولیت را پذیرفتم